Employer Branding w social media – jak robić to dobrze?
-
Agnieszka Borak
Dyrektor Strategiczny, Agencja Grow -
Łukasz Jarota
Dyrektor Zarządzający, Agencja Grow
Agnieszka Borak
Dyrektor Strategiczny, Agencja GrowŁukasz Jarota
Dyrektor Zarządzający, Agencja GrowCzy wiesz, że media społecznościowe to potężne narzędzie do budowania wizerunku Twojej firmy jako atrakcyjnego pracodawcy? Employer Branding w social media to nie tylko obecność online, ale przede wszystkim skuteczna komunikacja, która przyciąga i angażuje najlepsze talenty. Pokażemy Ci, jak robić to dobrze!
990zł netto/os.
Czy wiesz, że media społecznościowe to potężne narzędzie do budowania wizerunku Twojej firmy jako atrakcyjnego pracodawcy? Employer Branding w social media to nie tylko obecność online, ale przede wszystkim skuteczna komunikacja, która przyciąga i angażuje najlepsze talenty. Pokażemy Ci, jak robić to dobrze!
990zł netto/os.
Z wykształcenia ekonomistka, autorka rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie EB na konkurencyjność przedsiębiorstw, ekspertka ds. budowania wizerunku pracodawcy.
Strateg EB, trener, konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i social media, moderator design thinking. Przez kilka ostatnich lat związana z projektami mentoringowo-doradczo-szkoleniowymi. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employerbrandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo, Burger King, Pizza Hut, Novartis, DHL Express, Itaka, Play, Grupa Lagardere czy Arvato.
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR, doktorant na wydziale psychologii (specjalizacja EB).
Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania pływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash. Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.
Spotkanie odbędzie się w piątek, 24.01.2025 r., w godz. 09.00 – 15.00 w siedzibie Agencji Grow przy ul. Senatorskiej 2 (Workin).
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrujesz się na wydarzenie jako: