Marketing Rekrutacyjny by Grow
Marketing Rekrutacyjny by Grow
Usługa wspierająca procesy employer brandingowe, której głównym zadaniem jest:
- zapewnienie lepszej ekspozycji Twojej marki pracodawcy w sieci,
- pozycjonowanie ofert pracy przy wykorzystaniu digital marketingu,
- szybsze (i atrakcyjniejsze!) dotarcie do pożądanej grupy docelowej,
Marketing Rekrutacyjny by Grow to rozwiązanie przynoszące efekty w bardzo krótkim czasie przy relatywnie niewielkim budżecie
Jest to rozwiązanie najlepsze dla firm, które m.in.:
- mają stałe wyzwania rekrutacyjne wynikające z dużego tempa rozwoju biznesu, ekspansji, fuzji, wejścia na nowe rynki lub wysokiego poziomu rotacji,
- nie mają pełnej autonomii (jako część globalnych korporacji) w korzystaniu z aktualnie dostępnych na polskim rynku narzędzi rekrutacyjnych, tj. lokalne kanały social media, dedykowane strony karierowe, profile pracodawców, spersonalizowany content czy kreacje rekrutacyjne,
- zamierzają zoptymalizować aktualnie realizowane działania w ramach strategii marketingu rekrutacyjnego (drogie i nieefektywne kampanie, niska jakość aplikacji, niezadowalające statystyki, brak automatyzacji np. ATS),
- chcą dokonać audytu aktualnie prowadzonych akcji (EB Performance) w zestawieniu z bezpośrednią konkurencją rekrutacyjną (m.in. SWOT),
- myślą o stworzeniu długofalowego harmonogramu działań performance’owych i contentowych
Opcje współpracy
Opcje współpracy
WARIANT I
Wdrożenie i obsługa kampanii PPC
Inwestycja od 8900 zł netto*
Opcja gwarantująca zwiększenie widoczności Twoich ofert pracy oraz dotarcie do odpowiednich kandydatów dzięki płatnym działaniom reklamowym.
- Rekrutacyjny Landing Page Zobacz przykład
- zgodność z brandbookiem Twojej firmy (identyfikacja wizualna)
- redakcja treści – contentu EB (copywriting, ton of voice, oferta pracy, obietnica marki, kreacje, zdjęcia)
- dostosowanie formularza zgłoszeniowego do charakteru procesu rekrutacyjnego,
- możliwość błyskawicznego aplikowania dzięki prezentacji oferty na jednej, dedykowanej Twojej organizacji domenie
- spięcie z narzędziem analitycznym mierzącym konwersję działań rekrutacyjnych
- Facebook Ads
- reklamy dynamiczne/karuzelowe
- remarketing
- Google Ads
- reklamy tekstowe
- reklamy display
- LinkedIn Ads
- reklamy display
- reklamy konwersacyjne
- reklamy w wiadomościach
WARIANT II
Audyt działań rekrutacyjnych & warsztaty & wdrożenie i obsługa kampanii PPC
Inwestycja od 14900 zł netto**
Propozycja dla firm, które chcą kompleksowo i strategicznie zaplanować działania z zakresu marketingu rekrutacyjnego
- Audyt aktualnej komunikacji rekrutacyjnej Twojej marki w porównaniu z bezpośrednią konkurencją rekrutacyjną (podsumowany w obszernym raporcie)
- Warsztaty składające się z
- opracowania USP i EVP firmy
- zdefiniowania persony kandydatów
- wyznaczenia kanałów oraz formy komunikacji
- estymacji budżetów na działania promocyjne
- przygotowanie harmonogramu działań performance’owych i contentowych
- Rekrutacyjny Landing Page Zobacz przykład
- zgodność z brandbookiem Twojej firmy (identyfikacja wizualna)
- redakcja treści – contentu EB (copywriting, ton of voice, oferta pracy, obietnica marki, kreacje, zdjęcia)
- dostosowanie formularza zgłoszeniowego do charakteru procesu rekrutacyjnego,
- możliwość błyskawicznego aplikowania dzięki prezentacji oferty na jednej, dedykowanej Twojej organizacji domenie
- spięcie z narzędziem analitycznym mierzącym konwersję działań rekrutacyjnych
- Kampania reklamowa (FB Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, YouTube)
- Opcjonalnie
- wdrożenie systemu ATS i pełnej automatyzacji
- pełne przygotowanie i wdrożenie profilu na wybranym job-boardzie
WARIANT III
EB „szyte na miarę”
Inwestycja ustalana indywidualna
Propozycja dla firm, które chcą kompleksowo zaplanować i zrealizować działania z zakresu employer brandingu. Skomponujemy dla Ciebie ofertę składają się m.in. z:
- badań percepcji marki
- badań zaangażowania pracowników
- pogłębionych analiz konkurencji
- działań z zakresu „mystery candidate”
- definiowania EVP i person
- opracowania linii kreatywnych
- kompleksowego prowadzania kanałów social media
- projektowania i realizacji stron karierowych
- video marketingu
- event marketingu (m.in. targi pracy online i offline)
- grywalizacji
- content marketingu
- komunikacji wewnętrznej
- działań PR (m.in. media relations)
- employee advocacy
- onboardingu i preonboardingu
*Kwota dotyczy jednej wybranej przez Ciebie roli (stanowisko/ oferta pracy) oraz uzależniona jest od wyboru narzędzia komunikacji. Ostateczna wycena zależy m.in. od wolumenu kandydatów do zatrudnienia. W przypadku reklam display nie uwzględnia kosztu przygotowania kreacji graficznych.
**Wycena zależy od zakresu warsztatów, liczby konkurencji czy wolumenu kandydatów do zatrudnienia.