Kariera w GROW

ALDI POLSKA

Realizacja strategii komunikacji & Social Media

#StronaKariery #Video #MateriałyWewnętrzne #Ogłoszenia #Badania #AkcjeCSR

_O kliencie

ALDI Polska jest w czasie bardzo dużej zmiany i transformacji wizerunkowej – nie tylko na rynku polskim, ale też międzynarodowym. Tworząc wraz z Partnerem nową odsłonę kampanii EB, postawiliśmy na autentyczny i szczery przekaz.

Chcieliśmy pokazać realia pracy w branży retail, pracy na różnych stanowiskach. Odważnie i otwarcie mówimy, że ta praca nie jest dla każdego, że nie każdy dostosuje się do dynamiki, która jest wpisana 
w naszą codzienność. Z drugiej strony jednak podkreślamy, że #teamALDI tworzą ludzie życzliwi, którzy sprawią, że nowo zatrudniony pracownik będzie czuł, że to właściwe miejsce dla niego. 
Chcemy pokazać, że ALDI Polska to miejsce, w którym tworzymy przestrzeń do rozwoju.

 

Wsparcie klienta koncentruje się na stałym i aktywnym działaniu w zakresie realizacji celów firmy. Realizacja projektów odbywa się na wielu płaszczyznach, uwzględniając różnorodność potrzeb.

Klient:

ALDI Polska

 

Data realizacji:

2021-obecnie

 

Zakres prac:

Key visuals, strona www, social media, program ambasadorski, akcje specjalne

 

_Wyzwania

  • Brak spójności w komunikacji z rynkiem zewnętrznym i zatrudnionymi
  • Brak zaangażowania kadry zarządzającej 
w działania EB
  • Potrzeba wdrożenia wytycznych strategii EB 
w działaniach internal oraz external branding
  • Zmiana Tone Of Voice, uproszczenia 
języka komunikacji
  • Aktywizacja kadry menadżerskiej odpowiedzialnej za rozwój i rekrutację pracownikó

_Wyznaczone cele

berfre343sddd

_Efekty współpracy

    • Systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych via Linkedin

    • Wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji 
lidera na rynku

    • Wzrost świadomości marki pracodawcy i dotarcie 
do szerokiego grona odbiorców

    • Angażowanie obecnych pracowników

retgbfdb34r

_Dziękujemy za zaufanie i opinię

Mam przyjemność zarekomendować współpracę z Agencją Grow, która wspiera ALDI Polska w zakresie budowania marki pracodawcy oraz w prowadzeniu social mediów w zakresie EB.

 

Agencja Grow wsparła nas w stworzeniu strategii employer brandingowej, na podstawie wcześniej przygotowanych badań i wytycznych Grupy ALDI Nord. Strategia ta wpływa na wzmocnienie wizerunku ALDI jako atrakcyjnego miejsca pracy. Dzięki wspólnym pomysłom i rozwiązaniom oraz codziennej współpracy nasza komunikacja jest spójna i trafia do założonej grupy docelowej.

 

Agencja Grow wykazuje się proaktywnością i gotowością do podejmowania inicjatyw, które znacząco przyczyniają się do rozwoju naszej marki, jako pracodawcy.

 

Rekomenduję Agencję Grow jako solidnego partnera w biznesie.

Anna Goleniowska

People & Culture Managing Director

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony