ALDI POLSKA
Realizacja strategii komunikacji & Social Media
#StronaKariery #Video #MateriałyWewnętrzne #Ogłoszenia #Badania #AkcjeCSR
_O kliencie
ALDI Polska jest w czasie bardzo dużej zmiany i transformacji wizerunkowej – nie tylko na rynku polskim, ale też międzynarodowym. Tworząc wraz z Partnerem nową odsłonę kampanii EB, postawiliśmy na autentyczny i szczery przekaz.
Chcieliśmy pokazać realia pracy w branży retail, pracy na różnych stanowiskach. Odważnie i otwarcie mówimy, że ta praca nie jest dla każdego, że nie każdy dostosuje się do dynamiki, która jest wpisana w naszą codzienność. Z drugiej strony jednak podkreślamy, że #teamALDI tworzą ludzie życzliwi, którzy sprawią, że nowo zatrudniony pracownik będzie czuł, że to właściwe miejsce dla niego. Chcemy pokazać, że ALDI Polska to miejsce, w którym tworzymy przestrzeń do rozwoju.
Wsparcie klienta koncentruje się na stałym i aktywnym działaniu w zakresie realizacji celów firmy. Realizacja projektów odbywa się na wielu płaszczyznach, uwzględniając różnorodność potrzeb.
Klient:
ALDI Polska
Data realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Key visuals, strona www, social media, program ambasadorski, akcje specjalne
_Wyzwania
- Brak spójności w komunikacji z rynkiem zewnętrznym i zatrudnionymi
- Brak zaangażowania kadry zarządzającej w działania EB
- Potrzeba wdrożenia wytycznych strategii EB w działaniach internal oraz external branding
- Zmiana Tone Of Voice, uproszczenia języka komunikacji
- Aktywizacja kadry menadżerskiej odpowiedzialnej za rozwój i rekrutację pracownikó
_Wyznaczone cele
_Efekty współpracy
Systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych via Linkedin
Wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji lidera na rynku
Wzrost świadomości marki pracodawcy i dotarcie do szerokiego grona odbiorców
Angażowanie obecnych pracowników
_Dziękujemy za zaufanie i opinię
Mam przyjemność zarekomendować współpracę z Agencją Grow, która wspiera ALDI Polska w zakresie budowania marki pracodawcy oraz w prowadzeniu social mediów w zakresie EB.
Agencja Grow wsparła nas w stworzeniu strategii employer brandingowej, na podstawie wcześniej przygotowanych badań i wytycznych Grupy ALDI Nord. Strategia ta wpływa na wzmocnienie wizerunku ALDI jako atrakcyjnego miejsca pracy. Dzięki wspólnym pomysłom i rozwiązaniom oraz codziennej współpracy nasza komunikacja jest spójna i trafia do założonej grupy docelowej.
Agencja Grow wykazuje się proaktywnością i gotowością do podejmowania inicjatyw, które znacząco przyczyniają się do rozwoju naszej marki, jako pracodawcy.
Rekomenduję Agencję Grow jako solidnego partnera w biznesie.
Anna Goleniowska
People & Culture Managing Director
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami: