Dlaczego Grow Academy?

Dlaczego Grow Academy?
1
Doświadczeni trenerzy i znakomici goście

Nasi eksperci mają bogate doświadczenie w pracy z topowymi markami w Polsce i zagranicą

2
Praktyczna Wiedza

Otrzymasz konkretne narzędzia, materiały, strategie gotowe do wdrożenia

3
Networking

Nawiążesz cenne kontakty biznesowe z innymi profesjonalistami z branży

4
Elitarność

Grupa maksymalnie
12-osobowa

3-dniowy kurs Eksperta Employer Branding

20-22 marca 2024
WARSZAWA

Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79

Warsztaty stacjonarne

3-dniowy kurs odbywa się w Warszawie

Zniżka dla grup

Zapisujesz +3 os.? Odezwij się po rabat!

Dla specjalistów

Sprawdź, czy trening jest dla Ciebie!

Program kursu

Program kursu
1 dzień

10:00-16:30

Odkryj Trendy EB: Zdobądź przewodnik po najnowszych trendach w EB i dowiedz się, jak mogą one wykreować przyszłość Twojej organizacji

Moc Zarządu w EB: Poznaj, jak skutecznie włączyć wizję liderów w budowanie marki, tworząc synergiczne działania pomiędzy HR, a zarządem.

EVP: Naucz się sztuki kreowania unikatowej propozycji wartości, która przyciągnie i zatrzyma topowe talenty.

Projektowanie Persony Kandydata: Wykorzystaj dane behawioralne do malowania portretów Twoich idealnych pracowników – dowiedz się, jak dane tworzą różnicę.

2 dzień

10:00-16:30

Rewolucja w Ogłoszeniach o Pracę: Przełam konwencje tworzenia ogłoszeń – odkryj, jak przekształcić każde ogłoszenie w magnes na talenty

Social Media & Marketing Rekrutacyjny: Zdominuj media społecznościowe, znajdując swój niepowtarzalny „ton of voice”, dopasowując narzędzia do Twojej marki

Content & Design w EB: Zostań kreatorem treści, których Twoi przyszli pracownicy nie mogą przeoczyć. Dowiedz się, jak stworzyć i wykorzystać big idea i kluczowe wizualizacje, które przemówią do wyobraźni odbiorcy

Strony Kariery: Opanuj sztukę tworzenia stron kariery, które nie tylko informują, ale przyciągają i angażują. Twoja strona kariery może być dziełem sztuki – pokażemy Ci jak tego dokonać

3 dzień

10:00-16:30

EB w „nowym” świecie: Odkryj tajniki budowania kultury zaangażowania w świecie pracy zdalnej i hybrydowej

AI w EB: Zajrzyj za kulisy i zobacz, jak sztuczna inteligencja już teraz zmienia oblicze rekrutacji i employer brandingu

Mierzenie Efektywności i ROI w EB: Stań się mistrzem w ocenie i dowodzeniu skuteczności Twoich działań – naucz się mierzyć to, co naprawdę się…liczy

Sesja Q&A: Zadaj pytania, które Cię nurtują

Uwagi
dodatkowe

Program może być dostosowany do potrzeb uczestników, z możliwością dodania więcej czasu na dyskusje lub specyficzne tematy na życzenie grupy

Po zakończeniu kursu otrzymasz certyfikat ukończenia Grow Academy

Kurs będzie oferowany w formie stacjonarnej

Zapewniamy przekąski, napoje i lunch każdego dnia

Co Cię czeka?

Program kursu
I. Poziom przygotowawczy
  • Analiza potrzeb w kontekście wyzwań EB dla Twojej firmy – ankieta
  • Pre-test – badanie poziomu wiedzy – rozmowa weryfikacyjna eksperta Grow Academy
  • Pre-work – zadanie do wykonania przed warsztatem (np.: zapoznanie się z artykułem, fragmentem filmu lub raportu)
II. Poziom doskonalenia
  • Dostęp do know-how trenerów prowadzących (prezentacje i frameworki)
  • Networking i wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
  • Action Plan – zaplanowanie wdrożenia wypracowanych na warsztacie kompetencji w codzienną praktykę zawodową
III. Poziom wsparcia
  • EB konsultacje on-line – do 30 dni po zakończeniu warsztatów
  • Rabat 30% na kolejny kurs dla Twojej firmy w ramach Grow Academy
  • Rabat 50% na audyt Twojej strony karierowej o wartości 10 tys. zł netto

Eksperci Grow Academy

Eksperci Grow Academy
Łukasz Jarota
Dyrektor Programowy Grow Academy | Dyrektor Zarządzający | Agencja Grow

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR, doktorant na wydziale psychologii.

Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl.

Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH, Grupa Eurocash, ALDI czy CD Projekt RED.

Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy.

Agnieszka Borak
Dyrektor Strategiczny | Agencja Grow

Z wykształcenia ekonomistka, autorka rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie EB na konkurencyjność przedsiębiorstw, ekspertka ds. budowania wizerunku pracodawcy.

Strateg EB, trener, konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i social media, moderator design thinking. Przez kilka ostatnich lat związana z projektami mentoringowo-doradczo-szkoleniowymi. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employerbrandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo, Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, DHL Express, Itaka, Play, Intrum Justitia, Grupa Lagardere czy Arvato.

Główne specjalizacje: social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy.

Marta Jakubczak
Starsza Specjalistka ds. Employer Branding | Agencja Grow

Ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży HR/EB, z głównym naciskiem na branżę IT. Jest ekspertką w zakresie employer brandingu, pomagając firmom jak Lipton Teas&Infusions, Alior Bank czy Generali tworzyć skuteczne strategie EB. Jest także współorganizatorką konferencji Leniwce HR, zaangażowaną w rozwijanie społeczności HR i dążącą do ciągłego doskonalenia w dziedzinie employer brandingu.

Główne specjalizacje: strategiczne podejście do employer brandingu, zarządzanie projektami, strony karierowe, candidate & employee experience, marketing rekrutacyjny, komunikacja wewnętrzna, organizacja wydarzeń.

Aleksandra Biegańska
Menedżerka ds. Employer Brandingu | Agencja Grow

W Agencji Grow odpowiada za pracę Działu Employer Branding. Współtworzy skuteczne strategie EB, kampanie wizerunkowe i nadzoruje proces ich powstawania. W ramach bieżącej obsługi klientów projektuje i wdraża kampanie sprzyjające budowaniu marki pracodawcy. Z dużym entuzjazmem angażuje się w prace kreatywne. W swojej dotychczasowej karierze realizowała projekty, między innymi dla takich marek jak ALDI, CD Projekt RED, CRH Materials Polska, Generali, Grupy Żywiec, LINK 4, Lux Med, Tarczyński, Autoliv, Mars Polska, Eurofins, Nielsen. Prywatnie miłośniczka wysokich gór. Oprócz employer brandingowych szczytów, lubi zdobywać także wierzchołki należące do Korony Europy.

Główne specjalizacje: strategiczne podejście do employer brandingu, badania HR, zarządzanie projektami, candidate & employee experience, marketing rekrutacyjny, komunikacja wewnętrzna, HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding.

Goście specjalni

Goście specjalni
Krystian Dryniak
Przedsiębiorca Tech & Media

Od 2000 roku jest związany z przedsiębiorczością, technologią oraz marketingiem w różnych formach.

Od 2010 r. prowadzi firmę Social Media London Style oraz Digital Natives Polska.

Na bieżąco uczestniczy jako prelegent w konferencjach, eventach, szkoleniach. Do tej pory przeszkolił kilkanaście tysięcy osób w Polsce i na świecie. Wykładał również marketing internetowy na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Pomógł ponad 500 firmom takim jak m.in. Allegro, AON Hewitt, ABB, Credit Suisse, Dachser, Gi group, Cement Ożarów, Volkswagen i wielu innym. W 2018 roku został wyróżniony tytułem “Inspirator HR”.

W 2021 roku powołał do życia Fundację Digital Angels, która zajmuje się edukacją w zakresie technologii cyfrowych i wyrównywaniem szans cyfrowych w społeczeństwie.

Magdalena Król
People and Culture Manager | 4kraft

W swojej całej karierze zawodowej stawia na ludzi, z jednej strony stara się być wsparciem dla pracowników, w każdym aspekcie, który z ich perspektywy wydaje się ważny. Z drugiej strony chętnie dzieli się swoją wiedzą z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi z menedżerami, dyrektorami, liderami, którzy na co dzień mierzą się z wieloma wyzwaniami personalnymi na swoich stanowiskach.

Jest osobą w wysokim stopniu nastawioną na człowieka, nie zapominając przy tym o interesach organizacji, którą wspiera. Ciągłe pogłębianie wiedzy, dokształcanie się, szukanie rozwiązań, konsultacje z ekspertami, to niezbędny element Jej codzienności, jako Menedżera HR.

Dobierając osoby do swojego zespołu stawia najwyższe wymagania pod kątem wiedzy merytorycznej i profesjonalnego podejścia do powierzonych obowiązków.

Piotr Pszczółkowski
Konsultant HR, ekspert Symfonia Hsys

Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad piętnastu lat rozwija i wdraża systemy informatyczne w obszarze HR m.in. system Symfonia Hsys.

Doradza i automatyzuje procesy HR w różnych sektorach i branżach. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty dla pracowników działów personalnych. Absolwent prawa i politologii na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku HRBP. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Zarządu Human Resources Cluster, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autor wielu publikacji i artykułów z obszaru zarządzania i HR m.in. książki: „Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR”.

Adam Piwek
Ekspert ds. marki pracodawcy i komunikacji | dmTECH Polska

Ekspert ds. marki pracodawcy i komunikacji w dmTECH Polska – polskim oddziale spółki IT należącej do drogerii dm działającej na 14 europejskich rynkach. Od ponad 15 lat pomaga firmom i organizacjom w prowadzeniu skutecznych działań w obszrach takich jak HR, PR, digital marketing czy transformacja cyfrowa. Trener biznesu i wykładowca akademicki praktyk m.in. na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu – grupa uczelni WSB Merito. Autor ponad 100 publikacji, e-booków i raportów z obszaru employer brandingu i digital

3-dniowy kurs Eksperta Employer Branding

20-22 marca 2024
Inwestycja w Twój rozwój

Koszt udziału 1 osoby w wydarzeniu wynosi: 4500 zł netto