Gościem odcinka była Agnieszka Surowiec, Dyrektor ds. Marki i Komunikacji w Intrum
Absolwentka Politechniki Radomskiej, z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów. Finalistka prestiżowego konkursu People Innovation, co potwierdza pasję do innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie biznesu. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe – zaczynała od obsługi klienta, a następnie konsekwentnie rozwijała się w branży finansowej, osiągając obecne stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Marki (Brand & Comms Director).
Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami i prowadzeniu znaczących projektów biznesowych. Aktualnie, odpowiada za strategiczną komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie pozytywnych doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, CSR’u oraz Public Affairs. Wspiera firmę w budowaniu zdrowego biznesu opartego na danych i empatii. Odpowiada za projekty marketingowe, EB i PR. Jest inicjatorką projektów wpływających na zaangażowanie i satysfakcję z pracy oraz działań w zakresie wellbeing. Pragnie tworzyć miejsce pracy sprzyjające rozwojowi i dobrej atmosferze. Jest pasjonatką wprowadzania wiedzy w życie, co realizuje poprzez udział w konsultacjach, warsztatach, prelekcjach i sesjach mentoringowych. W pracy szuka synergii i patrzy na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów i pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki.
Zapraszamy do wysłuchania podkastu z Iwoną Ślaską managerką z MDDP Outsourcing, gdzie różnorodność i innowacyjność spotykają się z doświadczeniem i profesjonalizmem.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) oraz Uniwersytetu Śląskiego, z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze HR oraz zarządzania organizacyjnego.
Przemek Mik – Ze sprzedażą B2B związany od 1997 roku, przez ponad 25 lat pracował jako sprzedawca, manager zespołów sprzedażowych, w branżach: medialnej, reklamowej, konsultingowej i doradczej.