#GrowTalks
GrowTalks to przestrzeń na wspólne odkrywanie inspirujących historii pracodawców. Wraz z zaproszonymi gośćmi, chcemy dzielić się cennymi doświadczeniami i zgłębiać tematy, które napędzają nas do rozwoju zawodowego i osobistego. Nagrywamy te video-podcasty, by stworzyć miejsce, gdzie mądrość spotyka się z pasją, a rozmowy prowadzą do głębszego zrozumienia świata HR i EB.
GrowTalks to nie tylko rozmowy – to źródło inspiracji, wiedzy i motywacji. Odkrywaj fascynujące historie naszych bohaterów, zdobywaj nowe spojrzenie na świat HR, i ucz się razem z nami. Bądź częścią społeczności GrowTalks – subskrybuj nasz kanał na YouTube, aby być na bieżąco z najnowszymi odcinkami. Gotowy na inspirującą podróż? Rozpocznij od najnowszego odcinka poniżej i zaglądaj tu przynajmniej raz w miesiącu!
Zapraszamy do wysłuchania podkastu z Iwoną Ślaską managerką z MDDP Outsourcing, gdzie różnorodność i innowacyjność spotykają się z doświadczeniem i profesjonalizmem.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) oraz Uniwersytetu Śląskiego, z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze HR oraz zarządzania organizacyjnego.
Przemek Mik – Ze sprzedażą B2B związany od 1997 roku, przez ponad 25 lat pracował jako sprzedawca, manager zespołów sprzedażowych, w branżach: medialnej, reklamowej, konsultingowej i doradczej.
Gościem czwartego odcinka #GrowTalks jest Piotr Michoń. Ekonomista, który nie lubi szufladkowania. W swoich pracach łączy ekonomię z psychologią, socjologią, historią czy filozofią.
Gościem trzeciego odcinka #GrowTalks był Piotr Pszczółkowski, Dyrektor ds. cyfryzacji HR w Symofnia.
Gościem drugiego odcinka #GrowTalks była Agnieszka Paczkowska, Dyrektor Personalna na Polskę w Parker Hannifin. HRowiec z ponad dwudziestoletnim stażem.
Gościem odcinka była Agnieszka Surowiec, Dyrektor ds. Marki i Komunikacji w Intrum
#AgencjaGrow
Agencja Grow to jedna z czołowych agencji employerbrandingowych w Polsce, która od lat nie tylko realizuje strategie z tego obszaru, ale też edukuje rynek, jak budować atrakcyjny i wiarygodny wizerunek pracodawcy. Swoimi sukcesami potwierdza, że employer branding to nie marketingowy slogan, a fundament pozwalający budować przewagę konkurencyjną. Wśród klientów agencji znajdują się takie marki jak: Generali, PLAY, Maspex, Grupa Eurocash, ALDI Polska, Mars, Lorenz, Adient Polska czy Grupa LuxMed.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się do newslettera!