ALDI Polska
Realizacja strategii komunikacji & Social Media
#KeyVisual #Strategia #SocialMedia #Warsztaty
_O kliencie
ALDI Polska to firma, która od lat buduje swoją pozycję nie tylko jako lider rynku, ale również jako pracodawca, stawiający na rozwój i zaangażowanie swoich pracowników. Z myślą o wzmocnieniu marki pracodawcy, wspieramy ALDI Polska w tworzeniu spójnej i autentycznej komunikacji skierowanej zarówno do obecnych, jak i potencjalnych pracowników.
Strategia employer brandingowa opiera się na kluczowych wartościach, takich jak rozwój zawodowy, troska o pracowników oraz transparentność. Przykłada się dużą wagę do budowania pozytywnego środowiska pracy, w którym każdy może liczyć na wsparcie i możliwości rozwoju. Procesy te są wspierane przez inicjatywy, które uwzględniają nie tylko potrzeby zawodowe, ale również osobiste, oferując atrakcyjne pakiety benefitów oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji.
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna marki jest konsekwentna, spójna i autentyczna, co przekłada się na wzmocnienie wizerunku ALDI Polska jako pracodawcy. Przyjęta strategia ta pomaga przyciągać i zatrzymywać talenty, które identyfikują się z wartościami firmy, tworząc silny i zaangażowany zespół.
Klient:
ALDI Polska
Data realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Key Visual, strategia Employer Branding, strategia Social Media, obsługa profili SM, warsztaty dla uczestników programu ambasadorskiego, bieżące wsparcie w zakresie EB
_Wyzwania
- Potrzeba wdrożenia wytycznych strategii EB w działaniach internal oraz external branding
- Zmiana Tone Of Voice, uproszczenia języka komunikacji
- Aktywizacja kadry menadżerskiej odpowiedzialnej za rozwój i rekrutację pracowników
- Budowanie świadomości kandydatów na temat oferty oraz realiów pracy w ALDI
_Wyznaczone cele
_Efekty współpracy
Systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych via Facebook i Instagram
Wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji lidera na rynku
Praca nad realizacją strategii EB, w szczególności w kontekście organizacji programu ambasadorskiego, wpłynęła na zaangażowanie i integrację Pracowników
ALDI Polska została wyróżniona za najbardziej kreatywną kampanię (Moc, która się liczy) w konkursie OLX (Liderzy Rekrutacji)
_Dziękujemy za zaufanie i opinię
Mam przyjemność zarekomendować współpracę z Agencją Grow, która wspiera ALDI Polska w zakresie budowania marki pracodawcy oraz w prowadzeniu social mediów w zakresie EB.
Agencja Grow wsparła nas w stworzeniu strategii employer brandingowej, na podstawie wcześniej przygotowanych badań i wytycznych Grupy ALDI Nord. Strategia ta wpływa na wzmocnienie wizerunku ALDI jako atrakcyjnego miejsca pracy. Dzięki wspólnym pomysłom i rozwiązaniom oraz codziennej współpracy nasza komunikacja jest spójna i trafia do założonej grupy docelowej.
Agencja Grow wykazuje się proaktywnością i gotowością do podejmowania inicjatyw, które znacząco przyczyniają się do rozwoju naszej marki, jako pracodawcy.
Rekomenduję Agencję Grow jako solidnego partnera w biznesie.
Anna Goleniowska
People & Culture Managing Director
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami: