Kariera w GROW

ALDI Polska

Realizacja strategii komunikacji & Social Media

#KeyVisual #Strategia #SocialMedia #Warsztaty

_O kliencie

ALDI Polska to firma, która od lat buduje swoją pozycję nie tylko jako lider rynku, ale również jako pracodawca, stawiający na rozwój i zaangażowanie swoich pracowników. Z myślą o wzmocnieniu marki pracodawcy, wspieramy ALDI Polska w tworzeniu spójnej i autentycznej komunikacji skierowanej zarówno do obecnych, jak i potencjalnych pracowników.

Strategia employer brandingowa opiera się na kluczowych wartościach, takich jak rozwój zawodowy, troska o pracowników oraz transparentność. Przykłada się dużą wagę do budowania pozytywnego środowiska pracy, w którym każdy może liczyć na wsparcie i możliwości rozwoju. Procesy te są wspierane przez inicjatywy, które uwzględniają nie tylko potrzeby zawodowe, ale również osobiste, oferując atrakcyjne pakiety benefitów oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji.

 

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna marki jest konsekwentna, spójna i autentyczna, co przekłada się na wzmocnienie wizerunku ALDI Polska jako pracodawcy. Przyjęta strategia ta pomaga przyciągać i zatrzymywać talenty, które identyfikują się z wartościami firmy, tworząc silny i zaangażowany zespół.

Klient:

ALDI Polska

 

Data realizacji:

2021-obecnie

 

Zakres prac:

Key Visual, strategia Employer Branding, strategia Social Media, obsługa profili SM, warsztaty dla uczestników programu ambasadorskiego, bieżące wsparcie w zakresie EB

 

_Wyzwania

  • Potrzeba wdrożenia wytycznych strategii EB 
w działaniach internal oraz external branding
  • Zmiana Tone Of Voice, uproszczenia 
języka komunikacji
  • Aktywizacja kadry menadżerskiej odpowiedzialnej za rozwój i rekrutację pracowników
  • Budowanie świadomości kandydatów na temat oferty oraz realiów pracy w ALDI

_Wyznaczone cele

_Efekty współpracy

        • Systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych via Facebook i Instagram

        • Wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji 
lidera na rynku

        • Praca nad realizacją strategii EB, w szczególności w kontekście organizacji programu ambasadorskiego, wpłynęła na zaangażowanie i integrację Pracowników

        • ALDI Polska została wyróżniona za najbardziej kreatywną kampanię (Moc, która się liczy) w konkursie OLX (Liderzy Rekrutacji)

_Dziękujemy za zaufanie i opinię

Mam przyjemność zarekomendować współpracę z Agencją Grow, która wspiera ALDI Polska w zakresie budowania marki pracodawcy oraz w prowadzeniu social mediów w zakresie EB.

Agencja Grow wsparła nas w stworzeniu strategii employer brandingowej, na podstawie wcześniej przygotowanych badań i wytycznych Grupy ALDI Nord. Strategia ta wpływa na wzmocnienie wizerunku ALDI jako atrakcyjnego miejsca pracy. Dzięki wspólnym pomysłom i rozwiązaniom oraz codziennej współpracy nasza komunikacja jest spójna i trafia do założonej grupy docelowej.

Agencja Grow wykazuje się proaktywnością i gotowością do podejmowania inicjatyw, które znacząco przyczyniają się do rozwoju naszej marki, jako pracodawcy.

Rekomenduję Agencję Grow jako solidnego partnera w biznesie.

Anna Goleniowska

People & Culture Managing Director

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony