
Realizacja strategii komunikacji & Social Media
ALDI Polska jest w czasie bardzo dużej zmiany i transformacji wizerunkowej – nie tylko na rynku polskim, ale też międzynarodowym. Tworząc wraz z Partnerem nową odsłonę kampanii EB, postawiliśmy na autentyczny i szczery przekaz.
Chcieliśmy pokazać realia pracy w branży retail, pracy na różnych stanowiskach. Odważnie i otwarcie mówimy, że ta praca nie jest dla każdego, że nie każdy dostosuje się do dynamiki, która jest wpisana w naszą codzienność. Z drugiej strony jednak podkreślamy, że #teamALDI tworzą ludzie życzliwi, którzy sprawią, że nowo zatrudniony pracownik będzie czuł, że to właściwe miejsce dla niego. Chcemy pokazać, że ALDI Polska to miejsce, w którym tworzymy przestrzeń do rozwoju.
Wsparcie klienta koncentruje się na stałym i aktywnym działaniu w zakresie realizacji celów firmy. Realizacja projektów odbywa się na wielu płaszczyznach, uwzględniając różnorodność potrzeb.
Klient:
ALDI Polska
Data Realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Key visuals, strona www, social media, program ambasadorski, akcje specjalne
Efekty naszej współpracy
- systematyczne pozyskiwanie nowych fanów/obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych via LinkedIn
- wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji lidera na rynku
- wzrost świadomości marki pracodawcy i dotarcie do szerokiego grona odbiorców
- angażowanie obecnych pracowników
