_O kliencie
Balance to firma, której fundamentem są jasno określone wartości, a jej misją jest dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie klientów. Specjalizuje się w produkcji masażerów, które przynoszą ulgę w bólach mięśniowych i wspierają proces relaksacji. Firma stawia na innowacyjne rozwiązania oraz promowanie profilaktyki, aktywności fizycznej i odpoczynku. Działając etycznie i odpowiedzialnie, Balance kieruje się szacunkiem dla człowieka i natury, tworząc unikalne produkty o wysokiej jakości, które poprawiają jakość życia. Misją Balance jest “Bądź zdrów!”, co odzwierciedla jej zaangażowanie w budowanie świadomości zdrowego trybu życia.
Klient:
Balance Keep Calm
Data realizacji:
Czerwiec 2024 – obecnie
Zakres prac:
Stworzenie strategii komunikacji na Facebooku i Instagramie, utworzenie profili, przygotowanie atrakcyjnej komunikacji wizualnej, przygotowanie materiałów content marketingowych
_Wyzwania
- Zbudowanie spójnego wizerunek Balance w mediach społecznościowych, który odzwierciedla wartości marki
- Stworzenie komunikacji dostosowanej do różnych grup docelowych – klientów i sympatyków produktów marki oraz potencjalnych pracowników
- W kontekście rosnącej konkurencji o talenty, zaprezentowanie Balance jako marki promującej zdrowy styl życia
_Wyznaczone cele
_Efekty współpracy
Zwiększenie rozpoznawalności marki:
Stworzenie i realizacja kompleksowej strategii EB znacząco zwiększyła widoczność firmy wśród potencjalnych kandydatów, co przyczyniło się również do zwiększenia sentymentu do marki wśród obecnej kadry.
Usprawnienie i nadanie kierunku komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz uatrakcyjnienie jej za pośrednictwem Key Visuala, w którego wyborze, a następnie adaptacji brali czynny udział pracownicy Stora Enso Warsaw, wywołała zainteresowanie marką na zewnątrz oraz zwiększenie zaangażowania pracowników wewnątrz firmy.
Wzmocnienie wizerunku firmy w mediach społecznościowych oraz na wydarzeniach branżowych rozpoczęło proces długofalowego budowania rozpoznawalności marki wśród kandydatów z różnych grup docelowych oraz istotnie wpłynęło na atrakcyjność marki.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami: