Realizacja strategii Employer Branding
#StronaKariery #Video #MateriałyWewnętrzne #Ogłoszenia #Badania #AkcjeCSR
_O kliencie
DHL Express to jedna z wiodących firm kurierskich na świecie, specjalizująca się w międzynarodowych usługach ekspresowych. Jest częścią Grupy Deutsche Post DHL, która działa w ponad 220 krajach i terytoriach, oferując kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe. Firma skupia się na szybkim i niezawodnym dostarczaniu przesyłek zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych, stawiając na najwyższą jakość obsługi. Jej motto „Excellence. Simply Delivered.” podkreśla dążenie do doskonałości we wszystkich aspektach działalności.
DHL Express wyróżnia się innowacyjnym podejściem do logistyki, wykorzystując zaawansowane technologie, takie jak systemy śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym, automatyzacja magazynów czy rozwój projektów związanych z dronami i pojazdami elektrycznymi. Dzięki temu firma zwiększa efektywność operacyjną, jednocześnie minimalizując wpływ na środowisko.
Klient:
DHL Express
Data realizacji:
2018-2020
Zakres prac:
Strategia, karierowa www, video karierowe, materiały wewnętrzne, ogłoszenia o pracę, badania, akcje CSR
_Wyzwania
- Budowanie i utrzymywanie wizerunku innowacyjnego pracodawcy
- Przyciąganie i retencja talentów w obszarze IT i nowych technologii
- Dbałość o docenienie pracowników, zwłaszcza w kontekście intensywnej pracy i wysokich oczekiwań związanych z jakością obsługi
- Zbudowanie świadomości marki pracodawcy w mediach społecznościowych
_Wyznaczone cele
_Efekty współpracy
Wzrost rozpoznawalności marki pracodawcy
Stworzenie i realizacja kompleksowej strategii EB znacząco zwiększyła widoczność firmy wśród potencjalnych kandydatów, zarówno na rynku lokalnymZwiększenie liczby i jakości aplikacji
Kreatywne ogłoszenia o pracę i angażujące video karierowe przełożyły się na większą liczbę dobrze dopasowanych kandydatów.Wzrost zaangażowania i retencji pracowników
Kultura organizacyjna wspierana przez wewnętrzne komunikaty i inicjatywy CSR pomogła stworzyć poczucie przynależności i dumy z pracy w firmieSpójność i efektywność komunikacji
Dzięki opracowaniu spójnych key visuals i konsekwentnej komunikacji w social media, firma zapewniła jednolity przekaz na wszystkich punktach styku z kandydatami
Mam przyjemność zarekomendować współpracę z Agencją Grow, która wspiera ALDI Polska w zakresie budowania marki pracodawcy oraz w prowadzeniu social mediów w zakresie EB.
Agencja Grow wsparła nas w stworzeniu strategii employer brandingowej, na podstawie wcześniej przygotowanych badań i wytycznych Grupy ALDI Nord. Strategia ta wpływa na wzmocnienie wizerunku ALDI jako atrakcyjnego miejsca pracy. Dzięki wspólnym pomysłom i rozwiązaniom oraz codziennej współpracy nasza komunikacja jest spójna i trafia do założonej grupy docelowej.
Agencja Grow wykazuje się proaktywnością i gotowością do podejmowania inicjatyw, które znacząco przyczyniają się do rozwoju naszej marki, jako pracodawcy.
Rekomenduję Agencję Grow jako solidnego partnera w biznesie.
Anna Goleniowska
People & Culture Managing Director
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami: