Kariera w GROW

Realizacja strategii Employer Branding

#StronaKariery #Video #MateriałyWewnętrzne #Ogłoszenia #Badania #AkcjeCSR

_O kliencie

DHL Express to jedna z wiodących firm kurierskich na świecie, specjalizująca się w międzynarodowych usługach ekspresowych. Jest częścią Grupy Deutsche Post DHL, która działa w ponad 220 krajach i terytoriach, oferując kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe. Firma skupia się na szybkim i niezawodnym dostarczaniu przesyłek zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych, stawiając na najwyższą jakość obsługi. Jej motto „Excellence. Simply Delivered.” podkreśla dążenie do doskonałości we wszystkich aspektach działalności.

DHL Express wyróżnia się innowacyjnym podejściem do logistyki, wykorzystując zaawansowane technologie, takie jak systemy śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym, automatyzacja magazynów czy rozwój projektów związanych z dronami i pojazdami elektrycznymi. Dzięki temu firma zwiększa efektywność operacyjną, jednocześnie minimalizując wpływ na środowisko.

Klient:

DHL Express

 

Data realizacji:

2018-2020

 

Zakres prac:

Strategia, karierowa www, video karierowe, materiały wewnętrzne, ogłoszenia o pracę, badania, akcje CSR

 

_Wyzwania

  • Budowanie i utrzymywanie wizerunku innowacyjnego pracodawcy
  • Przyciąganie i retencja talentów w obszarze IT i nowych technologii
  • Dbałość o docenienie pracowników, zwłaszcza w kontekście intensywnej pracy i wysokich oczekiwań związanych z jakością obsługi
  • Zbudowanie świadomości marki pracodawcy w mediach społecznościowych

_Wyznaczone cele

grafika - Efekty współpracy - poziom3

_Efekty współpracy

    • Wzrost rozpoznawalności marki pracodawcy

      Stworzenie i realizacja kompleksowej strategii EB znacząco zwiększyła widoczność firmy wśród potencjalnych kandydatów, zarówno na rynku lokalnym

    • Zwiększenie liczby i jakości aplikacji

      Kreatywne ogłoszenia o pracę i angażujące video karierowe przełożyły się na większą liczbę dobrze dopasowanych kandydatów.

    • Wzrost zaangażowania i retencji pracowników

      Kultura organizacyjna wspierana przez wewnętrzne komunikaty i inicjatywy CSR pomogła stworzyć poczucie przynależności i dumy z pracy w firmie

    • Spójność i efektywność komunikacji

      Dzięki opracowaniu spójnych key visuals i konsekwentnej komunikacji w social media, firma zapewniła jednolity przekaz na wszystkich punktach styku z kandydatami

retgbfdb34r

Mam przyjemność zarekomendować współpracę z Agencją Grow, która wspiera ALDI Polska w zakresie budowania marki pracodawcy oraz w prowadzeniu social mediów w zakresie EB.

 

Agencja Grow wsparła nas w stworzeniu strategii employer brandingowej, na podstawie wcześniej przygotowanych badań i wytycznych Grupy ALDI Nord. Strategia ta wpływa na wzmocnienie wizerunku ALDI jako atrakcyjnego miejsca pracy. Dzięki wspólnym pomysłom i rozwiązaniom oraz codziennej współpracy nasza komunikacja jest spójna i trafia do założonej grupy docelowej.

 

Agencja Grow wykazuje się proaktywnością i gotowością do podejmowania inicjatyw, które znacząco przyczyniają się do rozwoju naszej marki, jako pracodawcy.

 

Rekomenduję Agencję Grow jako solidnego partnera w biznesie.

Anna Goleniowska

People & Culture Managing Director

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony