
Realizacja strategii social media
Pewien mit mówi, że istnieją branże, które są trudne i nie da się ich efektywnie prowadzić w social mediach. Nic bardziej mylnego!
Nasz Klient – DHL Parcel – to jedna z wiodących firm transportowo-logistycznych w Polsce, która dzięki naszej pomocy buduje swój wizerunek na portalu LinkedIn. Komunikacja stanowi mix komunikatów marketingowych i employer brandingowych.
Klient:
DHL PARCEL
Data Realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Stworzenie strategii komunikacji na LinkedIn, utworzenie profilu, przygotowanie atrakcyjnej komunikacji wizualnej, przygotowanie materiałów content marketingowych, bieżąca praca nad harmonogramem i publikowanie treści, moderowanie komentarzy, działania z obszaru employee advocacy, prowadzenie płatnych działań reklamowych, raportowanie wyników
Efekty naszej współpracy
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu „Brand Experience” (podstawa merytoryczna pod strategię social mediową)
- Stworzenie profilu marki na LinkedIn, uzupełnienie go o informacje o firmie oraz autorskie zdjęcie w tle.
- Przygotowanie identyfikacji wizualnej postów (rotacja formatów)
- Tworzenie harmonogramu treści z dwutygodniowym wyprzedzeniem (publikowanie postów employer brandingowych, eksperckich, promujących usługi i nowoczesne rozwiązania dla klientów oraz związanych z działalnością CSR)
- Aktywna moderacja i angażowanie dyskusji
- Raport z działań na LinkedIn(wraz z rekomendacjami rozwojowymi)
