
Realizacja strategii komunikacji
#Strategia #Content #SocialMedia #IdentyfikacjaWizualna
#Eventy #Webinary #Video

_O kliencie
Extended Tools Polska to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w zwiększaniu zaangażowania, efektywności i dobrego samopoczucia pracowników w organizacjach. Od lat dostarcza narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment oraz Feedback 360, pomagając polskim firmom w pełnym wykorzystaniu potencjału i kreatywności ich zespołów. Firma obsłużyła ponad 1 500 organizacji, docierając do dziesiątek tysięcy pracowników, współpracowników i kandydatów. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku pracy oraz cyfrową rewolucję, firma postanowiła rozszerzyć swoje portfolio o nowe marki i narzędzia, co doprowadziło do zmiany nazwy na Extended Tools Polska na początku 2019 roku.
Klient:
Extended Tools
Data realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Przygotowanie strategii komunikacji i harmonogramu działań komunikacyjnych, SEO-copywriting, content marketing, event marketing, prowadzenie biura prasowego, wsparcie i doradztwo w zakresie działań social sellingowych, eventy dedykowane, badania rynku, animacje produktowe, strony www
_Wyzwania
Utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania klientów poprzez skuteczny content marketing i działania social sellingowe.
Dostosowanie komunikacji do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy i trendów związanych z cyfrową rewolucją.
Organizacja i promocja eventów oraz webinarów, które skutecznie edukują klientów i prezentują nowe narzędzia.
Wzmocnienie widoczności online poprzez efektywny SEO-copywriting i content marketing.


_Wyznaczone cele



_Efekty współpracy
Udział przedstawiciela Extended Tools w inicjatywach branżowych organizowanych przez Agencję Grow (Raport #Trendy, BrunchEB, ebook TOP of HRnews.pl)
Przygotowanie koncepcji, narracji i planu komunikacji ebooka „Love, hate, friends with benefits” (po stronie Agencji pełna identyfikacja wizualna i skład)
Wygenerowanie ponad 1500 leadów sprzedażowych – poprzez event marketing oraz pobrania raportu „Love, hate, friends with benefits”
Osiągnięcie ponad 200-osobowej frekwencji na debacie eksperckiej organizowanej przez portal HRnews.pl (na zlecenie Extended Tools)
Ponad 100 wzmianek socialmediowych – oznaczeń firmy przez liderów opinii i pasjonatów HR/EB





Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami:



