Kariera w GROW
extended_tools

Realizacja strategii komunikacji

#Strategia #Content #SocialMedia #IdentyfikacjaWizualna
#Eventy #Webinary #Video

_O kliencie

Extended Tools Polska to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, 
która specjalizuje się w zwiększaniu zaangażowania, efektywności i dobrego samopoczucia pracowników w organizacjach. Od lat dostarcza narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment oraz Feedback 360, pomagając polskim firmom w pełnym wykorzystaniu potencjału i kreatywności ich zespołów. Firma obsłużyła ponad 1 500 organizacji, docierając do dziesiątek tysięcy pracowników, współpracowników i kandydatów. W odpowiedzi 
na zmieniające się potrzeby rynku pracy oraz cyfrową rewolucję, 
firma postanowiła rozszerzyć swoje portfolio o nowe marki i narzędzia, 
co doprowadziło do zmiany nazwy na Extended Tools Polska na początku 2019 roku.

Klient:

Extended Tools

 

Data realizacji:

2021-obecnie

 

Zakres prac:

Przygotowanie strategii komunikacji i harmonogramu działań komunikacyjnych, SEO-copywriting, content marketing, event marketing, prowadzenie biura prasowego, wsparcie i doradztwo 
w zakresie działań social sellingowych, eventy dedykowane, badania rynku, animacje produktowe, strony www

 

_Wyzwania

  • Utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania klientów poprzez skuteczny content marketing 
i działania social sellingowe.
  • Dostosowanie komunikacji do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy i trendów związanych z cyfrową rewolucją.
  • Organizacja i promocja eventów oraz webinarów, które skutecznie edukują klientów i prezentują nowe narzędzia.
  • Wzmocnienie widoczności online poprzez efektywny SEO-copywriting i content marketing.

_Wyznaczone cele

_Efekty współpracy

    • Udział przedstawiciela Extended Tools w inicjatywach branżowych organizowanych przez Agencję Grow (Raport #Trendy, BrunchEB, ebook TOP of HRnews.pl)

    • Przygotowanie koncepcji, narracji i planu komunikacji ebooka „Love, hate, friends with benefits” (po stronie Agencji pełna identyfikacja wizualna i skład)

    • Wygenerowanie ponad 1500 leadów sprzedażowych – poprzez event marketing oraz pobrania raportu „Love, hate, friends with benefits”

    • Osiągnięcie ponad 200-osobowej frekwencji na debacie eksperckiej organizowanej przez portal HRnews.pl (na zlecenie Extended Tools)

    • Ponad 100 wzmianek socialmediowych – oznaczeń firmy przez liderów opinii i pasjonatów HR/EB

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony