#Extended Tools
Realizacja strategii komunikacji
Extended Tools to kompleksowy HUB rozwiązań HR. Dostarcza cyfrowe narzędzia HR wspierające rekrutację, rozwój i angażowanie pracowników.
Wśród nich znajdują się m.in.. Extended DISC, FSA, Feedback 360. Klient zwrócił się do nas ze zleceniem na realizację kompleksowej i holistycznej kampanii komunikacyjnej w duchu „marketing mix”.
Klient:
Extended Tools
Data Realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Przygotowanie strategii komunikacji i harmonogramu działań komunikacyjnych, SEO-copywriting, content marketing, event marketing, prowadzenie biura prasowego, wsparcie i doradztwo w zakresie działań social sellingowych
Efekty naszej współpracy
- Udział przedstawiciela Extended Tools w inicjatywach branżowych organizowanych przez Agencję Grow (Raport #Trendy, BrunchEB, ebook TOP of HRnews.pl)
- Przygotowanie koncepcji, narracji i planu komunikacji ebooka „Love, hate, friends with benefits” (po stronie Agencji pełna identyfikacja wizualna i skład)
- Wygenerowanie ponad 1500 leadów sprzedażowych – poprzez event marketing oraz pobrania raportu „Love, hate, friends with benefits”
- Osiągnięcie ponad 200-osobowej frekwencji na debacie eksperckiej organizowanej przez portal HRnews.pl (na zlecenie Extended Tools)
- Ponad 100 wzmianek socialmediowych – oznaczeń firmy przez liderów opinii i pasjonatów HR/EB