Realizacja strategii Employer Branding
#KeyVisual #StrategiaEmployerBranding #StrategiaSocialMedia #ObsługaProfiliSM #BieżąceWsparcieWZakresieEB #SesjaZdjęciowa #FilmyEB
_O kliencie
Stora Enso to globalna firma z branży leśnej i papierniczej, która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i innowacjach w zakresie materiałów odnawialnych. Jej misją jest „Doing good for people and the planet. Replacing non-renewable materials with renewables”, co oznacza zastępowanie materiałów nieodnawialnych odnawialnymi w trosce o ludzi i planetę.
Firma produkuje różnorodne produkty z drewna, papieru, tektury oraz biomateriałów, które znajdują zastosowanie w sektorach opakowaniowym, budowlanym, tekstylnym czy energetycznym. Stora Enso dąży do neutralności węglowej, wspiera lokalne społeczności oraz promuje gospodarkę opartą na bioekonomii, będąc liderem w działaniach na rzecz środowiska.
W swoich działaniach Stora Enso kładzie nacisk na odpowiedzialność, etykę biznesową oraz inwestycje w lokalne społeczności i prawa człowieka, co czyni ją jednym z czołowych przedstawicieli sektora dążącego do zrównoważonej przyszłości.
Klient:
Stora Enso Warsaw
Data realizacji:
2022-obecnie
Zakres prac:
Strategia, profil pracodawcy pracuj.pl, sesja zdjęcia, video o charakterze employer brandinowym, warsztaty brand experience, profil karierowy na LinkedIn, materiały wewnętrzne, ogłoszenia o pracę, badania, akcje ESG, Key Visual
_Wyzwania
- Efektywne docieranie do kandydatów na rynku pracy i zwiększenie retencji pracowników.
- Zbadanie potrzeb pracowników oraz ocena atrybutów marki w kontekście Employer Brandingu.
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Wyróżnienie Stora Enso na tle konkurencji rekrutacyjnej poprzez unikalne działania i kreacje.
- Zbudowanie wizerunku Stora Enso jako atrakcyjnego pracodawcy na konkurencyjnym rynku pracy.
_Wyznaczone cele
_Efekty współpracy
Kompleksowa analiza percepcji marki oraz konkurencji rekrutacyjnej pozwoliła podwyższyć retencję pracowników.
Stworzenie i realizacja kompleksowej strategii EB znacząco zwiększyła widoczność firmy wśród potencjalnych kandydatów, co przyczyniło się również do zwiększenia sentymentu do marki wśród obecnej kadry.
Usprawnienie i nadanie kierunku komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz uatrakcyjnienie jej za pośrednictwem Key Visuala, w którego wyborze, a następnie adaptacji brali czynny udział pracownicy Stora Enso Warsaw, wywołała zainteresowanie marką na zewnątrz oraz zwiększenie zaangażowania pracowników wewnątrz firmy.
Wzmocnienie wizerunku firmy w mediach społecznościowych oraz na wydarzeniach branżowych rozpoczęło proces długofalowego budowania rozpoznawalności marki wśród kandydatów z różnych grup docelowych oraz istotnie wpłynęło na atrakcyjność marki.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami: