Kariera w GROW

Realizacja strategii Employer Branding

#KeyVisual #StrategiaEmployerBranding #StrategiaSocialMedia #ObsługaProfiliSM #BieżąceWsparcieWZakresieEB #SesjaZdjęciowa #FilmyEB

_O kliencie

Stora Enso to globalna firma z branży leśnej i papierniczej, która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i innowacjach w zakresie materiałów odnawialnych. Jej misją jest „Doing good for people and the planet. Replacing non-renewable materials with renewables”, co oznacza zastępowanie materiałów nieodnawialnych odnawialnymi w trosce o ludzi i planetę.

Firma produkuje różnorodne produkty z drewna, papieru, tektury oraz biomateriałów, które znajdują zastosowanie w sektorach opakowaniowym, budowlanym, tekstylnym czy energetycznym. Stora Enso dąży do neutralności węglowej, wspiera lokalne społeczności oraz promuje gospodarkę opartą na bioekonomii, będąc liderem w działaniach na rzecz środowiska.

 

W swoich działaniach Stora Enso kładzie nacisk na odpowiedzialność, etykę biznesową oraz inwestycje w lokalne społeczności i prawa człowieka, co czyni ją jednym z czołowych przedstawicieli sektora dążącego do zrównoważonej przyszłości.

Klient:

Stora Enso Warsaw

 

Data realizacji:

2022-obecnie

 

Zakres prac:

Strategia, profil pracodawcy pracuj.pl, sesja zdjęcia, video o charakterze employer brandinowym, warsztaty brand experience, profil karierowy na LinkedIn, materiały wewnętrzne, ogłoszenia o pracę, badania, akcje ESG, Key Visual

 

_Wyzwania

  • Efektywne docieranie do kandydatów na rynku pracy i zwiększenie retencji pracowników.
  • Zbadanie potrzeb pracowników oraz ocena atrybutów marki w kontekście Employer Brandingu.
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej 
i zewnętrznej.
  • Wyróżnienie Stora Enso na tle konkurencji rekrutacyjnej poprzez unikalne działania i kreacje.
  • Zbudowanie wizerunku Stora Enso jako atrakcyjnego pracodawcy na konkurencyjnym rynku pracy.

_Wyznaczone cele

_Efekty współpracy

    • Kompleksowa analiza percepcji marki oraz konkurencji rekrutacyjnej pozwoliła podwyższyć retencję pracowników.

    • Stworzenie i realizacja kompleksowej strategii EB znacząco zwiększyła widoczność firmy wśród potencjalnych kandydatów, 
co przyczyniło się również do zwiększenia sentymentu do marki wśród obecnej kadry.

    • Usprawnienie i nadanie kierunku komunikacji wewnętrznej 
i zewnętrznej oraz uatrakcyjnienie jej za pośrednictwem Key Visuala, w którego wyborze, a następnie adaptacji brali czynny udział pracownicy Stora Enso Warsaw, wywołała zainteresowanie marką na zewnątrz oraz zwiększenie zaangażowania pracowników wewnątrz firmy.

    • Wzmocnienie wizerunku firmy w mediach społecznościowych oraz na wydarzeniach branżowych rozpoczęło proces długofalowego budowania rozpoznawalności marki wśród kandydatów z różnych grup docelowych oraz istotnie wpłynęło na atrakcyjność marki.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony