Kariera w GROW

Kręcisz film? Pamiętaj, że...

Trochę mnie tu nie było, bo…trzymałem kredens i kręciłem film

Film jest jak zapałka, można go użyć tylko raz. To oczywiście metafora, ale wskazuje na to, że na błędy w produkcji miejsca nie ma, więc liczy się każdy detal. Nakręcenie dobrego filmu wymaga połączenia wielu różnych elementów, takich jak dobry scenariusz, reżyseria, aktorstwo, montaż, dźwięk i wiele innych. Oto kilka wskazówek, które mogą pomóc Ci w stworzeniu profesjonalnego przekazu:

1. Przygotuj scenariusz: to podstawa dla każdego filmu. Upewnij się, że Twój scenariusz ma interesującą fabułę. Szczególnie ważne jest, by narracja była interesująca dla Twojej grupy docelowej. Nie musisz od razu mówić przekazem wprost. Najlepsze zostaw na koniec. Zobacz jedną z takich realizacji https://lnkd.in/d3Dhqu69

2. Obsada: wybierz aktorów-pracowników, którzy będą pasować do Twojego scenariusza, i którzy będą w stanie przekazać emocje oraz „opowiedzieć” historię Twojej marki. Po taki benchmark zapraszam tutaj: https://lnkd.in/dyRskvnN

3. Zadbaj o techniczne aspekty filmu: odpowiednia jakość obrazu, dźwięku i oświetlenia. Wszystkie te elementy powinny współpracować, aby stworzyć wrażenie realistycznej rzeczywistości.

4. Zadbaj o montaż filmu: odpowiednio zmontowany film powinien mieć odpowiednią szybkość akcji, a także poprawny rytm. Montaż może mieć kluczowe znaczenie także dla ostatecznej jakości obrazu. Gorąco polecam uwadze tę produkcję: https://lnkd.in/geawzVPq

5. Właściwe wykorzystanie efektów: efekty specjalne/forma mogą dodać filmowi dodatkowego blasku, ale muszą być stosowane z umiarem, aby nie dominowały nad fabułą. Przykład zabawy formą znajdziecie tutaj: https://lnkd.in/dBneW4yu

6. Dystrybucja filmu – po zakończeniu postprodukcji warto zadbać o odpowiednią dystrybucję filmu, np. poprzez umieszczenie go na stronie internetowej firmy, w mediach społecznościowych czy na portalach związanych z rekrutacją.

AUTOR: ŁUKASZ JAROTA, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY GROW