#E-commerce
Realizacja strategii komunikacji & Social Media
Szczególnie młode pokolenie kandydatów wyposażone jest w tzw. detektory ściemy – zanim zdecydują się zapikować do danej firmy, sprawdzają i analizują opinie.
Dlatego nasz Partner zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w zakresie komunikacji employer brandingowej na portalu GoWork.pl. Współpraca obejmuje zarówno działania strategiczne, jak i egzekucję strategii.
Klient:
Globalna firma z sektora e-commerce (moda damska i męska)
Data Realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
Audyt komunikacji Klienta, opracowanie strategii komunikacji, przygotowanie materiałów tekstowych i graficznych do stworzenia profili na portalu GoWork.pl, tworzenie treści do sekcji „Aktualności”, wsparcie w zakresie moderacji opinii, działania z obszaru employee advocacy
Efekty naszej współpracy
- Stworzenie profilu Klienta w portalu GoWork.pl, gdzie znajdują się kluczowe informacje interesujące z perspektywy kandydatów i obecnych pracowników
- Regularna aktualizacja profilu o teksty z sekcji „Aktualności”, które stanowią odpowiednik firmowego bloga
- Archiwizacja bądź moderacja wszystkich opinii, które łamały regulamin portalu GoWork.pl lub naruszały polskie prawo
- Wzrost łącznej oceny profilu klienta na portalu GoWork Bieżące reagowanie na wszystkie pojawiające się opinie