_O kliencie
Lorenz Polska to marka znana z produkcji popularnych przekąsek, takich jak chipsy Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, chrupki Monster Munch, Curly, orzeszki NicNac’s oraz produkty Lajkonik. Lorenz Polska przyczynia się do tworzenia wyjątkowych chwil spędzanych z bliskimi dzięki szerokiej ofercie swoich produktów, które towarzyszą konsumentom na całym świecie.
Jako firma z ponad 130-letnią historią, Lorenz Polska kładzie nacisk na innowacyjność, zrównoważony rozwój oraz odpowiedzialność społeczną. Firma pozostaje wierna swoim korzeniom, będąc niezależnym, rodzinnym przedsiębiorstwem, a jej celem jest ciągłe doskonalenie się w zakresie zdrowotnych właściwości produktów oraz dbałość o środowisko i społeczeństwo.
Klient:
Lorenz Polska
Data realizacji:
2021-obecnie
Zakres prac:
warsztaty brand experience, strategia komunikacji, profil karierowy/wizerunkowy na Facebooku
_Wyzwania
- Zbudowanie spójnego wizerunek Lorenz Polska w mediach społecznościowych, który odzwierciedla wartości marki, takie jak radość życia, innowacyjność i odpowiedzialność za środowisko.
- Stworzenie komunikacji dostosowanej do różnych grup docelowych – klientów i sympatyków produktów marki oraz potencjalnych pracowników.
- W kontekście rosnącej konkurencji o talenty, zaprezentowanie Lorenz Polska jako atrakcyjnego pracodawcy, promującego swoje wartości, kulturę pracy i możliwości rozwoju.
- Skuteczne komunikowanie działań Lorenz Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, aby wzmocnić pozycję marki jako odpowiedzialnej firmy.
_Wyznaczone cele
_Efekty współpracy
Dzięki udoskonalonemu profilowi Lorenz Polska na platformach społecznościowych i profesjonalnym materiałom wizualnym, firma zdobyła większe zainteresowanie i zbudowała silniejszą pozycję na rynku.
Regularne publikacje treści, w tym postów związanych z działaniami CSR, employer brandingiem, ale też produktami, przyczyniły się do wzrostu interakcji w postaci polubień, komentarzy i udostępnień.
Wzrost zainteresowania działalnością firmy i świadomości na temat stopnia zaangażowania oraz odpowiedzialności marki wobec środowiska i konsumentów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami: