Kariera w GROW

#Lorenz Polska

Realizacja strategii Social Media

Portolio produktów Lorenz obejmuje wszystkie kategorie słonych przekąsek: chips, ekstrudery, orzechy i słone pieczywo.

Pod marką Lorenz występują liczne i dobrze znane konsumentom monomarki, takie jak Crunchips, Monster Munch, NicNac’s, Curly, Chipsleen, Popcorn, Wiejskie Ziemniaczki. Do grupy Lorenz należy również Lajkonik. Naszą rolą było przygotowanie strategii dla profilu Lorenz Polska na LinkedIn. Aktualna komunikacja ma charakter korporacyjny, obejmujący 3 obszary: korporacyjny/strategiczny, employer branding, brandowy. Komunikacja na LinkedIn w zakresie korporacyjnym i markowym jest spójna z działaniami marek, działaniami Lorenz na FB i Instagram oraz PR.

Klient:
Lorenz Polska

Data Realizacji:
2021-obecnie

Zakres prac:
Planowanie contentu, copywriting, materiały graficzne i wideo, moderacja profilu

Efekty naszej współpracy

  • systematyczne pozyskiwanie nowych obserwujących i zwiększanie dotarcia do potencjalnie zainteresowanych odbiorców za pomocą działań organicznych
  • wspieranie strategii firmy w zakresie budowanie pozycji „lidera kategorii odpowiedzialnych przekąsek”