Kariera w GROW

Realizacja strategii Social Media

#Content #Grafika #Video #Moderacja

_O kliencie

Lorenz Polska to marka znana z produkcji popularnych przekąsek, takich 
jak chipsy Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, chrupki Monster Munch, Curly, orzeszki NicNac’s oraz produkty Lajkonik. Lorenz Polska przyczynia się do tworzenia wyjątkowych chwil spędzanych z bliskimi dzięki szerokiej ofercie swoich produktów, które towarzyszą konsumentom na całym świecie.

Jako firma z ponad 130-letnią historią, Lorenz Polska kładzie nacisk na innowacyjność, zrównoważony rozwój oraz odpowiedzialność społeczną. Firma pozostaje wierna swoim korzeniom, będąc niezależnym, rodzinnym przedsiębiorstwem, a jej celem jest ciągłe doskonalenie się w zakresie zdrowotnych właściwości produktów oraz dbałość o środowisko i społeczeństwo.

Klient:

Lorenz Polska

 

Data realizacji:

2021-obecnie

 

Zakres prac:

warsztaty brand experience, strategia komunikacji, profil karierowy/wizerunkowy na Facebooku 

 

_Wyzwania

  • Zbudowanie spójnego wizerunek Lorenz Polska w mediach społecznościowych, który odzwierciedla wartości marki, takie jak radość życia, innowacyjność i odpowiedzialność za środowisko.
  • Stworzenie komunikacji dostosowanej do różnych grup docelowych – klientów i sympatyków produktów marki oraz potencjalnych pracowników.
  • W kontekście rosnącej konkurencji o talenty, zaprezentowanie Lorenz Polska jako atrakcyjnego pracodawcy, promującego swoje wartości, kulturę pracy i możliwości rozwoju.
  • Skuteczne komunikowanie działań Lorenz Polska 
z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, aby wzmocnić pozycję marki jako odpowiedzialnej firmy.

_Wyznaczone cele

_Efekty współpracy

    • Dzięki udoskonalonemu profilowi Lorenz Polska na platformach społecznościowych i profesjonalnym materiałom wizualnym, firma zdobyła większe zainteresowanie i zbudowała silniejszą pozycję na rynku.

    • Regularne publikacje treści, w tym postów związanych 
z działaniami CSR, employer brandingiem, ale też produktami, przyczyniły się do wzrostu interakcji w postaci polubień, komentarzy i udostępnień.

    • Wzrost zainteresowania działalnością firmy i świadomości na temat stopnia zaangażowania oraz odpowiedzialności marki wobec środowiska i konsumentów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony