#MC2 Innovations
Realizacja strategii Komunikacji
Naszą rolą było przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej wprowadzenie platformy Carrotspot na rynek – od stworzenia narracji produktowej, poprzez budowanie relacji z mediami, na dedykowanej konferencji skończywszy. Grupą docelową kampanii byli profesjonaliści HR – osoby odpowiedzialne za wdrażanie strategii motywacyjnych w organizacji.
Klient:
MC2 Innovations
Data Realizacji:
2019-2020
Zakres prac:
Strategia komunikacji, identyfikacja wizualna, narracja produktowa, biuro prasowe, media relations, social media, eventy dedykowane, badania rynku, animacje produktowe, strony www
Efekty naszej współpracy
- liczne publikacje artykułów eksperckich i wywiadów z przedstawicielami MC2 Innovations w mediach branżowych i ogólnopolskich (m.in. Puls Biznesu, Rzeczpospolita, innPoland, Forbes) – AVE o wartości ponad 600 tys. zł. (6 m-cy)
- wygenerowanie ponad 3000 leadów sprzedażowych – poprzez event marketing i udział w raporcie #TrendyHR
- osiągnięcie ponad 100-osobowej frekwencji na wydarzeniu Carrotspot Practice Day
- otrzymanie wyróżnień i nagród w ramach m.in. 50 Kreatywnych w Biznesie magazynu Brief, UPC Think Big: Grow Smarter
*AVE – wskaźnik wyrażający poziom inwestycji, jaki należałoby przeznaczyć na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.