
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska (Pluxee)
Realizacja strategii komunikacji
#Strategia #Content #SocialMedia #IdentyfikacjaWizualna #Eventy #ebooki

_O kliencie
Sodexo (obecnie działające pod marką Pluxee w Polsce) to globalna firma oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie usług żywieniowych, zarządzania miejscem pracy oraz motywowania pracowników. Założona w 1966 roku we Francji, firma szybko zyskała renomę jako pionier w dziedzinie usług wspierających organizacje i poprawiających jakość życia pracowników.
Obecnie działa w ponad 80 krajach, dostarczając usługi dla szerokiego zakresu sektorów, takich jak korporacje, placówki edukacyjne, szpitale oraz instytucje publiczne.
W Polsce Pluxee koncentruje się przede wszystkim na rozwiązaniach motywacyjnych dla pracowników, oferując benefity w postaci kuponów żywieniowych, kart przedpłaconych oraz programów nagród. Celem firmy jest poprawa dobrostanu pracowników, co wpływa pozytywnie na ich zaangażowanie i satysfakcję z pracy. Popularnym produktem Pluxee w Polsce jest karta lunchowa, umożliwiająca korzystanie z różnorodnych punktów gastronomicznych, co wspiera firmy w zapewnianiu pracownikom codziennych posiłków.
Klient:
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska (Pluxee)
Data realizacji:
2020-2021
Zakres prac:
strategia komunikacji, merytoryczne i graficzne opracowanie raportu i ebooka, prowadzenie stałej komunikacji social media, redakcja artykułów eksperckich, event marketing, doradztwo merytoryczne
_Wyzwania
Utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania klientów poprzez skuteczny content marketing i działania social sellingowe
Organizacja i promocja eventów oraz webinarów, które skutecznie edukują klientów i prezentują nowe narzędzia
Wzmocnienie widoczności online poprzez efektywny SEO-copywriting i content marketing


_Wyznaczone cele



_Efekty współpracy
Wysoka frekwencja webinarów #HRonAir – w sumie ponad 700 rejestracji
Atrakcyjne statystyki w zakresie otwieralności i klikalności mailingów (średnio -> OR na poziomie 20%, CR na poziomie 8%)
Duże zainteresowanie HR-owców ebookami „Motywacyjny (re)Start” oraz „Przewodnik Obdarowywania” – w sumie ponad 4000 unikatowych pobrań
Osiągnięcie spójności graficznej w zakresie kreacji graficznych online i offline
Silne wypozycjonowanie na tle konkurencji, w tym głównego konkurenta w obszarze świadczeń pozapłacowych





Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?
Skontaktuj się z nami:



