#Sodexo
Realizacja strategii komunikacji
Nasz Partner - firma dostarczająca świadczenia pozapłacowe dla organizacji w Polsce (kupony, karty wirtualne), pod kątem marketingowym działa głównie „sezonowo” i intensyfikuje swoje działania w okresach okołoświątecznych. Towarzyszyliśmy Sodexo w kontekście kampanii bożonarodzeniowej. Działania nastawione były na content marketing oraz systemowe generowanie leadów.
Klient:
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Data Realizacji:
2020-2021
Zakres prac:
strategia komunikacji, merytoryczne i graficzne opracowanie raportu i ebooka, prowadzenie stałej komunikacji social media, redakcja artykułów eksperckich, event marketing, doradztwo merytoryczne
Efekty naszej współpracy
- wysoka frekwencja webinarów #HRonAir – w sumie ponad 700 rejestracji
- atrakcyjne statystyki w zakresie otwieralności i klikalności mailingów (średnio -> OR na poziomie 20%, CR na poziomie 8%)
- duże zainteresowanie HR-owców ebookami „Motywacyjny (re)Start” oraz „Przewodnik Obdarowywania” – w sumie ponad 4000 unikatowych pobrań
osiągnięcie spójności graficznej w zakresie kreacji graficznych online i offline - silne wypozycjonowanie na tle konkurencji, w tym głównego konkurenta w obszarze świadczeń pozapłacowych