Kariera w GROW

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska (Pluxee)

Realizacja strategii komunikacji

#Strategia #Content #SocialMedia #IdentyfikacjaWizualna #Eventy #ebooki

_O kliencie

Sodexo (obecnie działające pod marką Pluxee w Polsce) to globalna firma oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie usług żywieniowych, zarządzania miejscem pracy oraz motywowania pracowników. Założona w 1966 roku we Francji, firma szybko zyskała renomę jako pionier w dziedzinie usług wspierających organizacje i poprawiających jakość życia pracowników.

Obecnie działa w ponad 80 krajach, dostarczając usługi dla szerokiego zakresu sektorów, takich jak korporacje, placówki edukacyjne, szpitale oraz instytucje publiczne.
W Polsce Pluxee koncentruje się przede wszystkim na rozwiązaniach motywacyjnych dla pracowników, oferując benefity w postaci kuponów żywieniowych, kart przedpłaconych oraz programów nagród. Celem firmy jest poprawa dobrostanu pracowników, co wpływa pozytywnie na ich zaangażowanie i satysfakcję z pracy. Popularnym produktem Pluxee w Polsce jest karta lunchowa, umożliwiająca korzystanie z różnorodnych punktów gastronomicznych, co wspiera firmy w zapewnianiu pracownikom codziennych posiłków.

Klient:

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska (Pluxee)

 

Data realizacji:

2020-2021

 

Zakres prac:

strategia komunikacji, merytoryczne i graficzne opracowanie raportu i ebooka, prowadzenie stałej komunikacji social media, redakcja artykułów eksperckich, event marketing, doradztwo merytoryczne

 

_Wyzwania

  • Utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania klientów poprzez skuteczny content marketing i działania social sellingowe
  • Organizacja i promocja eventów oraz webinarów, które skutecznie edukują klientów i prezentują nowe narzędzia
  • Wzmocnienie widoczności online poprzez efektywny SEO-copywriting i content marketing

_Wyznaczone cele

_Efekty współpracy

      • Wysoka frekwencja webinarów #HRonAir – w sumie ponad 700 rejestracji

      • Atrakcyjne statystyki w zakresie otwieralności i klikalności mailingów (średnio -> OR na poziomie 20%, CR na poziomie 8%)

      • Duże zainteresowanie HR-owców ebookami „Motywacyjny (re)Start” oraz „Przewodnik Obdarowywania” – w sumie ponad 4000 unikatowych pobrań

      • Osiągnięcie spójności graficznej w zakresie kreacji graficznych online i offline

      • Silne wypozycjonowanie na tle konkurencji, w tym głównego konkurenta w obszarze świadczeń pozapłacowych

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach i możliwościach współpracy?

Skontaktuj się z nami:

ikony
ikony
  1. Strona główna
  2. Realizacje
  3. Sodexo Benefits and Rewards Polska