#ZUS
Realizacja strategii Employer Branding
Problemy z zatrudnianiem lekarzy były od dawna (brak lekarzy orzeczników wynika z niedoboru medyków w całym systemie ochrony zdrowia), ale wraz z wejściem w życie przepisów o wypłacie świadczenia w wysokości 500 złotych dorosłym niepełnosprawnym, niezdolnych do samodzielnej egzystencji, ZUS jako pracodawca odczuł to najdotkliwiej. Jak wyliczył ZUS, wnioski o nowe świadczenie może złożyć nawet ok. 850 tys. osób.
Spośród nich większość będzie musiała przejść badanie przez lekarza, który ustali, czy są niezdolni do samodzielnej egzystencji. Oznacza to, że w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych brakowało około 200 lekarzy orzeczników.
Naszą rolą było wypracowanie strategii employer brandingowej oraz realizacja szeroko zakrojonej kampanii „Wybadaj swoją karierę”, celem pozyskania lekarzy orzeczników lub osób z branży gotowych do przekwalifikowania się.
Klient:
ZUS
Data Realizacji:
2020-2021
Zakres prac:
Strategia employer branding, video, key visuals, strona www, marketing rekrutacyjny
Efekty naszej współpracy
- wzrost świadomości marki pracodawcy i dotarcie do szerokiego grona odbiorców (target grupa) oraz efektywna rekrutacja pożądanych person
- zmiana stereotypowego myślenia o ZUS jako pracodawcy archaicznym, konserwatywnym na postrzeganie ZUS jako instytucji innowacyjnej i nowoczesnej