Ostatnie tygodnie to czas wielu zmian, nerwów, napięć, ale i zaskoczeń, także tych pozytywnych. A że warto dzielić się w trudnych czasach tym, co dobre i pokrzepiające, chcemy opowiedzieć Wam (trochę od kuchni), co wydarzyło się w Grow w ostatnich 4 tygodniach, a paradoksalnie wydarzyło się więcej dobrego niż zakładaliśmy 🙂
Kiedy robiliśmy podsumowanie (ilościowe i jakościowe) tego, jak wyglądały nasze ostatnie tygodnie, dopadło nas srogie zdziwienie. Jedno jest pewne, nasi Partnerzy nie dali nam się nudzić, a my sami też nie próżnowaliśmy 😉
Do rzeczy:
1. Przygotowaliśmy zaEBisty ebook z 10-cioma najbardziej poczytnymi tekstami portalu HRNews z ostatnich 12 miesięcy.
2. Przenieśliśmy nasz sztandarowy EB-owy projekt eventowy #BrunchEB do onlajnu – rekrutacja trwa!
3. Przygotowaliśmy 2 potężne merytorycznie e-booki z case’ami naszych klientów (efektywność HR-owca w czasach pandemii).
Ponadto:
4. Wsparliśmy jednego z naszych Klientów w komunikacji kryzysowej dotyczącej COVID-19 – tworzenie oświadczeń, materiałów informacyjnych .
5. Przygotowaliśmy szeroko zakrojoną, kilkutygodniową kampanię promocyjną (content marketing, e-mail marketing, social media, event marketing) dla jednego z naszych stałych Klientów.
6. Wybraliśmy się w socialmediową przygodę z liderem na rynku budowlanym.
7. Zorganizowaliśmy dla naszego Partnera webinar (ponad 500 osób na pokładzie).
8. Z sukcesem (bo w trudnym czasie) zakończyliśmy Program Ambasadorski 2019/2020 dla jednego z Klientów.
9. Stworzyliśmy landing page rekrutacyjny pozwalający Kandydatom poznać firmę i zapoznać się m.in. z procesem rekrutacyjnym on-line (rzecz jasna).
10. Zbudowaliśmy ogłoszenia o pracę dla 2 Klientów, łącznie w 7 odsłonach (bo pierwsze wrażenie się liczy ).
11. Wypracowaliśmy 2 strategie EB-owe.
12. Stworzyliśmy 7 odsłon projektów dot. komunikacji wewnętrznej.
Ale żeby nie było, że na 12 punktach kończymy to:
13. Nastąpił start EB-owej współpracy z liderem branży tkanin meblowych i dekoracyjnych.
14. Rozpoczęliśmy współpracę z międzynarodową firmą, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie, także w EB-owym charakterze.
15. Trwają technologiczne prace nad zaawansowaną aplikacją EB-ową, ale na razie szczegółów nie zdradzimy, później Was zaskoczymy
16. Największe zaskoczenie: start współpracy z kilkunastoma markami (branża FMCG, branża odzieżowa) w zakresie kampanii socialmediowych nastawionych na sprzedaż w kanale e-commerce.
Puentując, jest coś, co stanowi jeszcze większe zaskoczenie niż punkt 16-ty. Obawa, że #niedasie zrobić tego zdalnie była przedwczesna. Potrzeba jest matką wynalazków, zatem korzystanie z narzędzi oraz układanie priorytetów było kluczem do tego, by utrzymać flow wewnątrz Grow (nie czujemy, jak rymujemy), ale i z naszymi Partnerami, którym z tego miejsca dziękujemy.
#dzielimysieszczesciem #Growodkuchni #agencjagrow #EB #PR #SocialMedia