Wszyscy jesteśmy biegaczami. Czy tego chcemy, czy nie, zawsze gdzieś biegniemy i do czegoś dążymy. Ja też jestem życiowym biegaczem. Czasem maratończykiem, a czasem krótkodystansowcem. Jednak bieg, który w moim życiu odgrywa szczególną rolę, to sztafeta. Zdaje się, że właśnie to słowo najlepiej opisuje moje życie zawodowe.
Szaleńczy wyścig z przeszkodami, w którym udział bierze wielu biegaczy i każdy jest tak samo ważny, każdemu zależy tak samo, by dotrzeć do celu, a jednak każdy jest inny. Takie właśnie jest Studio Wiedzy – grupa wspaniałych, zaangażowanych ludzi, którzy dają z siebie wszystko, by wygrać i dotrzeć do mety. To właśnie moja rzeczywistość i to rzeczywistość tych, którzy z nami pracują.
Jak jednak postrzegają nas ci, którzy o nas jedynie słyszeli? Czy są świadomi, czym tak naprawdę się zajmujemy? Czasem nie do końca. Niejednokrotnie Klienci, z którymi zaczynaliśmy pracę, dopiero po jakimś czasie uświadamiali sobie, że różnorodne projekty pojawiające się na HR-owym horyzoncie to… nasza sprawka. My zdaliśmy sobie w końcu sprawę, że będąc pochłonięci naszym wyścigiem asapów, raportów, realizacji i kalendarzy, zagapiliśmy się i nie zadbaliśmy o swój własny wizerunek (w końcu szewc bez butów chodzi). Ale w maju 2019 roku przyszedł czas, by to naprawić.
Jako specjaliści m.in. od budowania wizerunku wiemy, że wizerunek marki nie jest czymś stałym. Czasem też nie do końca oddaje to, jaka marka jest naprawdę i tak było właśnie w naszym przypadku. Czekaliśmy aż 12 lat, by to sobie uświadomić i dojrzeć do „nowego otwarcia”. Ponad dekada ciągłego dialogu z branżą HR z całej Polski: jako pierwszy pojawił się – HRNews.pl – dziś największy portal dla HR-owców, potem przyszedł czas na inicjatywy eventowe – HR FACTOR, Modern Employer czy HRnaŚniadanie. 6 lat temu EB-owe serca zdobywa marka GrowHR, która jest efektem połączenia naszych HR-owych i marketingowych kompetencji. Dzisiaj GrowHR to czołowa agencja Employer Brandingowa (przynajmniej tak twierdzą nasi obecni i przyszli klienci). Dwa lata temu bez kompleksów weszliśmy w branżę PR, w której rozgaszczamy się na dobre, nie musząc nawet rozpychać się łokciami. 12 lat to dużo, ale my wciąż czujemy, że w naszym wykonaniu to dopiero preludium.
Gdyby jednak spróbować pokusić się o podsumowanie 12-letniej działalności naszej firmy Studio Wiedzy jednym, wielokrotnie złożonym zdaniem (współrzędnym), to mamy za sobą: kilkadziesiąt zrealizowanych strategii EB, kilkadziesiąt projektów badawczych i projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej, niezliczoną ilość projektów szkoleniowych i eventowych czy zaawansowanych kampanii rekrutacyjnych. Złożone projekty PR-owe, Social Mediowe i Digitalowe – na tym polu również mamy niemałe osiągnięcia. W tym czasie wspieraliśmy takie marki jak: DHL Express, MARS, Vision Express, AON, Benefit Systems, PLAY, innogy, Electrolux, Burger King, Pizza Hut, Lagardere, CRH, Grupa Żywiec, Novartis, CEDC, Nielsen, DGS czy LINK4.
Obecnie zależy nam na podkreśleniu wartości, które były tożsame z naszymi markami już wcześniej, ale nigdy głośno ich nie komunikowaliśmy. Czasem chodzi tylko o uwolnienie drzemiącego potencjału, prawda? I tak zrodziła się idea zunifikowania stylu naszej komunikacji i zaprezentowania wszystkich posiadanych kompetencji pod jedną marką (niektórzy nazywają to zjawiskiem marki parasolowej). Rozkładamy więc przed Wami wielobarwny parasol naszych doświadczeń, o dużej średnicy ogólnopolskiej, odporny na nijakość czy niedoskonałość, a co ważne, na każdą biznesową pogodę i niepogodę.