Od kilku tygodni pracujemy w pocie czoła nad kolejną edycją warsztatów Employer Brand Leaders Training, która odbędzie się już 19 i 20 marca w Warszawie. I choć przed nami już 24 edycja, to cieszymy się z niej tak, jakbyśmy po raz pierwszy przedstawiali ten projekt światu 😊
Od 2016 roku, bo wtedy rozpoczęliśmy tę warsztatową przygodę, udało nam się przeszkolić już kilkuset EB-owców. Wielu z nich stało się naturalnymi ambasadorami naszej marki, a niektórzy po latach sami dołączyli do kadry szkoleniowej. Wśród nich jest choćby Marta Kowalska, Kierownik Rekrutacji i Rozwoju Talentów w LINK4. Kiedyś była uczestniczką naszych warsztatów, a podczas najbliższej edycji wystąpi jako prelegentka, która opowie o tym, jak robi się employer branding w LINK4 i czy na działania EB zawsze trzeba mieć duży budżet. Każdy, kto zna Martę, z pewnością wie, że można spodziewać się mnóstwa praktycznych case’ów zaserwowanych w przesympatycznej atmosferze. A kto jej nie zna, będzie miał okazję to nadrobić 😉
Cały czas pracujemy nad tym, aby warsztaty Employer Brand Leaders Training dopasowywać do Waszych potrzeb i oczekiwań. Przed każdą edycją toczymy długie dyskusje, czym tym razem powinniśmy Was zaskoczyć. I tak podczas ostatniej edycji dodaliśmy do agendy warsztat dotyczący tworzenia contentu EB-owego oraz przyciągających ogłoszeń o pracę.
Potwierdziło się twierdzenie, że „content is a king”, więc podczas 24 edycji EBLT również będziecie mogli posłuchać o narzędziach i kanałach content marketingu w HR czy o tym, jak tworzyć ogłoszenia o pracę, aby nie było w nich banałów typu „oferujemy pracę w młodym i dynamicznym zespole”. Warsztat poprowadzą dziewczyny z naszego działu PR i eventów – Asia Pietrzak i Paulina Piotrowska. Na co dzień zajmują się m.in. pisaniem informacji prasowych i artykułów, tworzeniem treści do materiałów reklamowych czy przygotowywaniem raportów i e-booków – żaden rodzaj contentu im więc niestraszny.
Czego jeszcze możecie się spodziewać na Employer Brand Leaders Training? Wszystkiego, co o EB powinien wiedzieć każdy EB-obiec! Dowiecie się, jak planować strategię EB, kim jest persona, dlaczego jest tak ważna i jak ją stworzyć, czym jest EVP, jak rozmawiać z zarządem o EB i jak wykorzystać social media w rekrutacji.
Agnieszka Borak i Łukasz Jarota, którzy na employer brandingu znają się jak nikt inny, wprowadzą Was w tajniki skutecznego prowadzenia działań EB! W ciągu ostatnich lat realizowali kampanie dla marek z najróżniejszych branż, począwszy od budowlanej i chemicznej, przez ubezpieczeniową i retail, skończywszy na odzieżowej i spożywczej. Tych branż, jak również konkretnych marek, można by wyliczać oczywiście jeszcze całe mnóstwo. Szykujcie się więc na porządną dawkę wiedzy okraszoną świetnym poczuciem humoru Agi i Łukasza.
Po więcej konkretów zapraszamy Was na stronę naszych warsztatów – http://www.warsztatyeb.pl/otwarte/
Wciąż mamy kilka wolnych miejsc na najbliższą edycję, więc zapraszamy! A jeśli macie jakieś pytania – jesteśmy dla Was 😊