Kariera w GROW

6 sposobów na ewaluację Twojej strony karierowej

15 lat doświadczenia w branży HR/EB, a także współpraca z setkami pracodawców na niwie komunikacji marki pracodawcy, zainspirowały mnie do tego, by regularnie dzielić się tym co już wiem, co wydaje mi się cenne w kontekście wieloletnich obserwacji i projektów, w których miałem przyjemność uczestniczyć. Z niecierpliwością czekać będę na Wasze opinie, odmienne zdania czy dodatkowe sugestie.

Dzisiaj poznaj 6 prostych wskazówek służących ewaluacji Twojej strony karierowej

1. O nas/kim jesteśmy

Kim jesteśmy – to kluczowa informacja, która powinna znaleźć się na stronie. Warto opisać czym firma się zajmuje, pochwalić się, jakie ma osiągnięcia w swojej branży, pokazać projekty i wdrożone rozwiązania. Jeśli firma ma w swoim portfolio znane i lubiane marki produktowe również warto to pokazać. Po taką inspirację zapraszam tutaj: https://lnkd.in/djPhVdQr

2. Marchewki?

Jeśli twoja firma oferuje ciekawe benefity, to strona karierowa jest dobrym miejscem, żeby o nich opowiedzieć. Warto zaprezentować możliwości, jakie oferuje firma. Jak można się rozwijać, czy jest szansa na międzynarodową karierę, jak wygląda ścieżka awansu. Po inspirację zapraszam tutaj: https://lnkd.in/dKTUjSTn

3. Kogo szukamy?

Dla kandydata będzie ważne, jakich osób szuka pracodawca. Czy mają to być osoby z doświadczeniem zawodowym, a może najbardziej pożądanym kandydatem są studenci lub absolwenci? Jeśli Twoja firma oferuje pracę dla osób z różnym doświadczeniem zawodowym i o różnych specjalizacjach, warto to pokazać i wyodrębnić, żeby każdy łatwo znalazł informacje ważne dla niego. Po taką inspirację zapraszam tutaj: https://lnkd.in/gzzEE8b

4. Proces rekrutacji

Niezwykle cenionym rozwiązaniem jest pokazanie na stronie pytań i zagadnień, z którymi może się spotkać kandydat w czasie rekrutacji. Warto również pokazywać na stronie rekruterów, z którymi spotka się kandydat podczas rekrutacji. Po taką inspirację zapraszam tutaj: https://lnkd.in/dbVAp7sY

5. Kontakt

Ten ostatni krok musi być dla kandydata zrozumiały. Czy to będzie formularz kontaktowy, czy też button „wyślij CV” – w żadnym wypadku nie można o nim zapomnieć. To ważne, by użytkownik miał szanse łatwo skontaktować się z działem HR. Nie ma chyba nic bardziej irytującego, jak bezskuteczne poszukiwanie jakiegokolwiek kontaktu do osób rekrutujących. Po taką inspirację zapraszam tutaj: https://lnkd.in/dED8ye67

6. I na koniec

Opłaca się zrobić dobrą stronę jeszcze z jednego powodu. Dzięki niej kandydat znajdzie potrzebne informacje, pozna firmę lepiej (sprawdzi, czy pasuje do jej kultury organizacyjnej- quiz, test wiedzy, aplikacja) i, jeśli nawet w danym momencie nie będzie zainteresowany ofertami pracy, to być może wróci do nich w przyszłości. Po taką inspirację zapraszam tutaj: https://mocaldi.pl/

Co do tej listy dodacie? Jeśli możecie podzielić się także własnymi kejsami, gorąco zapraszam do wrzucenia linków do Waszych osobistych typów.

AUTOR: ŁUKASZ JAROTA, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY GROW